Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011

3:50 am

Είσαι ευτυχισμένη? με ρώτησε
Τι να απαντησω..
αν απαντησω οχι θα αρχίσει τις ερωτήσεις..
γιατί?
Τι σου λείπει?
Δεν σου είναι αρκετά όλα αυτά?
Και αν απαντήσω ένα -αν και ανέκφραστο- ναι, θα χαμογελάσει αβεβαια και θα φύγει..
Και θα με ρωτήσει ξανά την επόμενη μέρα, λες και κάτι θα έχει αλλάξει..
Όχι,όχι, δεν σε κατηγορώ, ίσα ίσα.. χαίρομαι που ενδιαφέρεσαι για την ακεραιότητά μου..

Η αλήθεια όμως είναι ότι... δεν ξέρω
δεν ξέρω ΤΙ είμαι..
τι είμαι την κάθε στιγμή
γιατί αλλάζω
και απο τη μια στιγμή στην άλλη δε με αναγνωρίζω
με ψάχνω για να με ρωτήσω
αν νιώθω ευτυχισμένη με αυτή τη μορφή
αν νιώθω ο εαυτός μου μέσα στο δέρμα που επέλεξα να έχω


οπότε δεν μπορώ να σου απαντήσω στα σίγουρα 
αν είμαι ευτυχισμένη σήμερα.
Ξαναέλα αύριο
και πού ξέρεις
αυτός που θα σου ανοίξει την πόρτα παριστάνοντας εμένα 
να ξέρει πραγματικά πώς νιώθω...



--



Since I was born I started to decay
Now nothing ever, ever goes my way...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου