Κυριακή, 11 Σεπτεμβρίου 2011

Amplifier

 

E, εσυ!

Ναι, ναι, εσύ!
Ποιος είσαι? Δεν σε αναγνωρίζω.
Τι δουλειά έχεις μέσα στο κεφάλι μου?
Τελικά δεν μπόρεσα να σε ελεγξω, ε?
Και κατέληξες να τριγυρνάς και μαζί σου να τριγυρνάω και εγώ μέχρι να ζαλιστώ.
Καλύτερα έτσι. 
Θολά όλα μοιάζουν φιλικότερα, πιο χαμογελαστά, και είναι όλα αυτά χάρη σε σένα!?


Οχι.
Δε μ'αρέσει ο εξωραισμένος μου εαυτός.
Αρέσει ίσως στους άλλους?
Μπα.
Ποτέ δε μου το έδειξαν.
Ε, εσυ!
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΔΕΙΞΑΝ ΣΕ ΣΕΝΑ?
Εσύ τα κάνεις όλα να φαίνονται λιγότερο αιχμηρά, απαλύνεις τις γωνίες και μειώνεις το τρίξιμο των βημάτων.. 
Μήπως μπορείς να μου δείξεις έναν τρόπο να δειξω τον εαυτό μου χωρίς να εκτεθώ?


Ξέρω.
Το βρήκα.
Θα μπεις εσύ στα κεφάλια των άλλων.

--

There's a loaded gun staring at my face.
My only question is: what's it gonna say?
I'll let it choose
which part of my body I want to get rid of
tell me the truth
Have you never been tempted by that trigger?

--

We have the right to blow our minds, as crazy as it seems
the only place you're truly free is cosy in your dreams..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου