Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013

A dragonfly has a lifespan of 24 hours.

Κι εσύ τη φοβάσαι ακόμα.
Ξεχνάς ότι μόλις πέσει η νύχτα αυτή θα πεθάνει κι εσύ θα κοιμηθείς.
Το πρωί θα γεννηθεί μια άλλη και εσύ θα ξυπνήσεις,
θα έχεις όμως αναγεννηθεί?

24 ώρες.
1440 λεπτά.
Μπορείς να αλλάξεις τη ζωή σου σε μία μέρα?
Να πετάξεις τα περιττά, εσύ τις εξαρτήσεις, εγώ τα προσωπεία,
εσύ τις αντιρρήσεις , εγώ το παρελθόν,
εσύ τα χθεσινά ρούχα, εγώ τα χθεσινά ποτήρια,
εσύ εκείνα τα ονόματα, εγώ εκείνα τα ποιήματα,
και μόλις ξημερώσει,
να σταματήσουμε να φοβόμαστε αυτό που το βράδυ θα πεθάνει.


Ε?
Τι λες?
Αξίζει μια προσπάθεια.
Μία και καλή.


--

I know that in me there's still a place that fulfils me

A sanctity here that I call home, I run to


When winter descends


If I try, can I find solid ground


Or am I just wasting time?


2 σχόλια:

  1. Οταν ξανακατεβειτε Χανια θα σας παμε εκδρομη στην λιμνη της Αγιάς..να δειτε ενα καρο λιβελουλες με ενα καρο χρωματα να παθετε σοκ και να πεσετε σε ψυχεδελικο τριπακι που θα σας κανει να κοψετε το θεατρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοιτα, εγω γενικα αν δω λιβελουλα ζωντανη θα ερθω απο χανια θεσσαλονικη με τα ποδια.. οποτε ναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή