Τρίτη, 18 Αυγούστου 2015

elit-ish

σήμερα που αποφάσισα να μείνω μέσα
να κάνω παρέα σε αυτό το δόλιο τον ανεμιστήρα

θέλω να κάνω κάτι διαφορετικό
θέλω να βάλω την κλωστή στη βελόνα
και μετά να κρατήσω την κλωστή από τις δυο άκρες και να ταρακουνήσω τη βελόνα
να τη δω να αναπηδάει και ταλαντεύεται
η κλωστή θα'ναι κατά προτίμηση σκούρο βυσσινί
όχι, δε μου θυμίζει κάτι
είναι απλά το πρώτο χρώμα που μου ήρθε στο μυαλό - παραδόξως

ίσως να είναι από τις γρατζουνιές του μικρού στο χέρι μου 

ύστερα
θα ψάξω στο ψυγείο μου για το αδοκίμαστο
είναι άλλωστε απ'αλλού φερμένο

κάτιτέτοιεςσκέψειςμεκάνουννανιώθωλίγοπιοήρεμη

θα του δώσω το χρόνο του 
γιατί δεν ξέρω αν θα την ακούσω, δεν το χω ξαναδοκιμάσει, ούτε έχω πάει ακόμα από κει που έχει έρθει
θα του δώσω το χρόνο του
είναι εξάλλου νωρίς ακόμα 
ίσως με κάνει να φωνάζω στους τοίχους του σπιτιού μου
να αντηχεί η φωνή μου μέσα στο κατά τα άλλα άδειο σπίτι
να ζωντανέψουν οι αφίσες και οι πίνακες στους τοίχους και να παραπονιούνται και αυτοί για τη ζέστη

έχω και μια γκουέρνικα στο σαλόνι, ζήτω που καήκαμε

κατά τα άλλα καλά
οι χορδές του εγκεφάλου μου σήμερα έμαθαν να παίζουν μπαρέ
ποικίλλουν επομένως οι συγχοδίες που μπορούν να παίζουν
θα αρχίσω και το τσέλο όπου να'ναι
κι αυτό αδοκίμαστο ακόμα είναι
θα ξεκινήσω στην αριστοτέλους να παίζω
αυτοδίδακτος μαθαίνει τσέλο στους δρόμους της πόλης
κι έτσι, όσο θα γεμίζουν από κόσμο τώρα στο ναδίρ του καλοκαιριού
θα τους δώσω έναν διαφορετικό λόγο να γκρινιάζουν
ή να χαζεύουν παρατηρώντας με να κρατάω στραβά το δοξάρι και παίζοντας ακαλαισθησίες
θα είναι νωρίς ακόμα και γι αυτούς 
να μιλούν για μένα και το τσέλο μου

--






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου