Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015

24

όταν μεγαλώσω
ονειρεύομαι να γίνω συρματόπλεγμα
να πληγώνω αυτούς που πάνε να με πηδήξουν
και να ξετυλίγομαι με θόρυβο.
να τυλίγομαι γύρω από τον εαυτό μου και να πυκνώνουν οι τρύπες μου, κάνοντάς με αδιαπέραστη.
να είμαι βαριά αν πας να με σηκώσεις όταν είμαι σε θέση άμυνας
και δύσκολο να με πιάσεις όταν είμαι ανοιχτή και ξαπλωμένη.
οι άκρες μου να είναι αιχμηρές
και να τυλίγονται σχεδόν ηδονιστικά η μια γύρω από την άλλη.

όταν μεγαλώσω 
ονειρεύομαι να γίνω φωτογραφική μηχανή.
να μπορώ να απαθανατίζω στιγμές και να τις ρουφάω αχόρταγα στο πλακέ μυαλό μου
και να χρειάζεται να με φορτίζεις κάθε φορά που κάνω τον ψόφιο κοριό για να μοιραστείς κι εσύ το εσωτερικό του μυαλού μου
κι ας προσπαθώ κάθε φορά να κάνω πειστικότερα τον ψόφιο κοριό για να νομίσεις ότι χάλασα.
κλείνω το φακό μου και κοιμάμαι
και στον ύπνο μου βλέπω τις φωτογραφίες που τράβηξες.

όταν μεγαλώσω
ονειρεύομαι να γίνω σολ δίεση.
να είμαι στη μέση της οκτάβας, σχεδόν παρείσακτη έτσι μικρή και μαύρη.
όπου υπάρχω τα κομμάτια να παίρνουν μια πιο μυστήρια, νοσταλγική, περίεργη και απόκρυφη γοητεία.
και το καλύτερο από όλα,
δε θα είμαι ποτέ μόνη.
θα έχω πάντα στην τσέπη μου τη λα ύφεση, θα τη φοράω όταν είμαι μελαγχολική.

όταν μεγαλώσω ονειρεύομαι να γίνω αμφιβληστροειδής.
χωρίς λόγο,
έτσι για να έχω περίεργο όνομα και να χάνουν στην κρεμάλα όσοι τα βάζουν μαζί μου.

όταν μεγαλώσω ονειρεύομαι να γίνω ορθογραφικό λάθος
γιατί γουστάρω να τη σπάω στο microsoft word
και έτσι βγάζω και το παιδί από μέσα μου που κόντευε να μεγαλώσει από το κακό του.

όταν μεγαλώσω ονειρεύομαι να γίνω ένας άνθρωπος με ουρά, με το κεφάλι να κοιτάζει προς τα πίσω, χωρίς νύχια στα δάχτυλα, χωρίς τρίχες στα πόδια.

όταν μεγαλώσω ονειρεύομαι να γίνω αυτό που νιώθω μέσα μου ότι είμαι.

όταν μεγαλώσω ονειρεύομαι να μη μεγαλώσω.

όταν δε μεγαλώσω δε θα χρειάζεται πια να ονειρεύομαι.


--


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου