Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2016

τα θαύματα στη χώρα της Αλίκης / we're all mad here

καλημερίζω από το στάδιο των απόντων που ψάχνουν πόντους
στον πίνακα ανακοινώσεων πάνω από τα κεφάλια μας γράφει με μεγάλα γράμματα

''Η ΠΛΗΓΗ, ΠΛΗΓΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ''

''Κάλλιο γαιδουρόδενε, γιατί θα σου φύγει το γαιδούρι και θα το ψάχνεις''

''Amber Alert - Where is my mind?''

''Ψηφίστε Χλιαρή Κλίντον - Ψηφίστε Ντόναλντ Ντακ - Διασκέδαση εγγυημένη σε άψογα σύγχρονα αμερικάνικα''

είναι περίεργα εδώ μέσα, αλλά παράξενα οικεία.

Αλλάζω μέγεθος κατά βούληση και χωράω σε παντός τύπου ρωγμές και κενά,
Αλλάζω κατά βούληση τη φωνή μου και γίνομαι μικρός και βροντόφωνος, γίνομαι ένα κομμάτι γυαλί που σπάει από την ένταση της φωνής, γίνομαι το μυαλό που ψάχνω, γίνομαι πληγή και δεν έχω τίποτα.

Χάνω το μυαλό και ψάχνω το σώμα.
Χύνω το μυαλό πάνω στο σώμα και το σώμα μου φωνάζει ''όχι'', αλλά το μυαλό, μυαλό δεν έχει, έχει γίνει πληγή.

Δεν τολμάω να βγω από το στάδιο , γιατί είναι περικυκλωμένο οπλισμένα συναισθήματα.

Για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό δεν ξέρω πού να πάω.
Ξέρω μόνο ότι θέλω να φύγω.
Δεν ξέρω για πού θέλω να φύγω και αυτό με μαγκώνει πιο πολύ από όλα.
Θέλω κίνηση, θέλω την κίνηση, τη μετακίνηση, την ανακίνηση.
Αλλά όχι άλλα λόγια.

Σου το είπα και εκείνο το βράδυ. Το μυαλό κουράζεται περιμένοντας το σώμα.
Το μυαλό χύνεται και κρυσταλλώνει το σώμα.
Το υπερδραστήριο μυαλό παραλύει το ενεργό σώμα.

και μετά..τρέξε. 








2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι σκέψεις σου. Καλή αντάμωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το μόνο που ξέρω είναι πως θέλω να φύγω .
    ξέρω πολύ καλά που θέλω να πάω , και σε ποιους θέλω να ανήκω
    μα μαγκώνω , σε αυτό που λέμε τώρα , σε αυτό που λέμε ανικανότητα κίνησης . μυαλό δεν έχω πια . οι αλλεπάλληλες δράσεις από το σώμα μου καταστρέψαν τον ικανό αποσυντονισμό μου .τώρα συντονίζεται από μόνο του . έλεγχος κανείς .και εξουθενώνομαι .
    η σκέψη και τπτ άλλο δεν έχει μείνει . μόνο οι αδιάλυτες μορφές που χορεύουν πάνω στο κεφάλι μου , χορεύουν και παίζουν μπαλαλάικα .
    Εκνευρίζομαι , μα αυτές που να με λογαριάσουν . Πονάω και αδικώ το σώμα μου . έλεγχος ;κανείς.
    Το σώμα ζητά χωρίς να ξέρεις από διαταγές , και ύστερα ..άμοιρο μυαλό , πες μου σε ποια σοκάκια παίζεις κρυφτό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή