Δευτέρα, 15 Αυγούστου 2016

μεταξύ άλλων

Παίξαμε κρυφτό.
Κρύφτηκες - ξέρεις να παίζεις
κι εγώ μέτρησα ως το εκατό -χωρίς κλεψιές- και βγήκα.
παραμέρισα το διάφανο πλέγμα από τα μάτια μου και 
Άρχισα να σε ψάχνω.
Σε έψαξα, αναζήτησα όλα σου τα σχήματα.
Σε αναζήτησα, φωνάζοντας το όνομά σου και όλα τα παρατσούκλια που σ'άρεσαν και δε σ'άρεσαν, ποντάροντας κυρίως σε αυτά που δε σ'άρεσαν κι ελπίζοντας ότι θα βγεις από την κρυψώνα σου για να μη σε ρεζιλέψω άλλο.

Αλλά εσύ πουθενά.

Γύρισα στην αφετηρία μας κι άρχισα να φέρνω σβούρες, μετρώντας ως το εκατό κι ανάποδα,
ως το εκατό
κι ανάποδα
ξανά στο μηδέν
ελπίζοντας να φέρω τα δευτερόλεπτα ξανά πίσω,
πίσω
πριν μου κρυφτείς.

Και τότε σε είδα
Εμφανίστηκες με πονηρό βλέμμα χαμογελώντας
Έτρεξα και τα'φτυσα πριν προλάβεις εσύ.

Φτου σου
Φτου σου που μου κρύφτηκες
Φτου σου που δεν ξέρεις να γυρνάς το χρόνο πίσω.
Φτου μου
Φτου μου που δεν ξέρω να ψάχνω
που δεν ξέρω να μετράω το χρόνο


Φτου και βγαίνω
και δεν ξαναμπαίνω.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου